.

sobota, 5 kwietnia 2014

Punkt zero.

   Wróciłam. Zawsze wracam. Zawsze będę wracać. To oznacza, że jestem silna, czy żałosna? Czuje się tak bardzo pusto, bez wyrazu. Może właśnie taka jestem? Zawsze byłam?
   Jestem za dobra dla ludzi. A może jestem zbyt słaba? Może po prostu do nich wszystkich nie pasuję. Jeżeli nie do nich, to do kogo? Czy znajdzie się taka osoba, która stworzy ze mną jedną całość? Może powinnam przestać troszczyć się o innych, a zacząć dbać o siebie. o swoje uczucia, o swoje ciało, o swoje życie. Ile razy trzeba upaść, żeby nie mieć już sił aby wstać? Nie chce wiedzieć. Mam nadzieję, że się nie dowiem.
   Nie mogę polegać na innych, mam tylko siebie. Tak jak sobie pościelę, tak się wyśpię. Hm, muszę to zapamiętać. Zajmę się sobą, nie potrzebuję ludzi. Jeżeli ktoś ma się pojawić w moim życiu, tylko po to, aby potem zniknąć - niech spierdala i nie pojawia się w ogóle. Dam sobie radę, zrobię wszystko po mojemu, a potem opowiem swoją historię z wymownym uśmieszkiem na ustach.


2 komentarze:

  1. Hej, no to życzę powodzenia na "kradzionym" planie :D może i Tobie pomoże :) zobaczymy, której lepiej pójdzie, takowa mała rywalizacja :)
    A odpowiedz na Twoje pytanie w notce brzmi : silna :)
    silna jesteś bo się nie poddajesz, bo walczysz !
    też jestem za dobra dla innych, i zawsze wierzyłam że to dobro moje wróci do mnie, ale z czasem zrozumiałam, że to nie tak działa, można być dobrym dla innych, ale dla garstki wyjątkowych ludzi :)) i teraz dopiero szczęście wraca :) więc warto przebrać "znajomych" i wybrać przyjaciół :)
    a polegać warto na siebie, bo tylko my siebie sami znamy najlepiej, ale też nie wolno się odwracać od świata bo czasem warto jest spędzić z kimś miło czas, lub po prostu się wygadać :)
    i życzę ci tego aby dobrze szła dieta i byś nie czuła się samotna :) i byś miała dużo siły i energii do życia! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! niema się czym przejmować ;) Wszystko, będzie dobrze! Nie jesteś słaba! Jesteś silna, o czym świadczy to, że nie tylko przejmujesz się sobą! Masz dużo siły na to by być perfekcyjna, doskonała!
    I nie szukaj osoby na siłę, zobaczysz, on przyjdzie jeszcze do ciebie na kolanach. Pamiętaj! Jesteś i będziesz perfekcyjna!


    PS: Świetny blog. Bardzo Cię podziwiam, bo jesteś taka silna...


    Przyjdziesz na mojego bloga? Dopiero co zaczynam przygod z Motylkami i liczy się każde wsparcie. ;)

    Trzymaj się! Będzie dobrze! <3

    OdpowiedzUsuń