.

niedziela, 6 kwietnia 2014

Punkt pierwszy.


Dlaczego jest tak, że nawet siedząc przed komputerem momentami czuję jego zapach, przy czym towarzyszy mi nieuchronny dreszczyk? Nienawidzę tego, nie chcę. Dlaczego jest tak, że przywołuję wspomnienia ostatniej nocy, a milion motylków krąży mi po brzuchu? Nie kontroluję tego, chcę przestać. Dlaczego jest tak, że pomimo tego, że nie mamy kontaktu ze sobą już prawie tydzień, nerwowo sprawdzam telefon za każdym razem kiedy słyszę dźwięk sms'a, z nadzieją, że to właśnie on? Boże, jestem taka żałosna. Żyję w fikcji i bezsensownej nadziei, że on się jeszcze kiedyś do mnie odezwie i będzie jak dawniej. 

Jestem pełna energii do działania, to lubię. Dzisiaj zjem około 600 kcal, lekkie oczyszczenie. Zaczynam ćwiczenia z chodakowską, hula hop, brzuszki. Po 2 miesięcznej przerwie, wracam. Wiem, że jeżeli tego nie zrobię raz, a porządnie, to już do końca moich dni będzie mnie to męczyć. Już raz zasmakowałam bycia chudą, piękną. Chce do tego wrócić, dam radę - wszystkie damy!





- gorący kubek (100)
- 2 michałki (160)
- kabanos (150)
410

7 komentarzy:

  1. Miłość uzależnia, przechodzisz teraz pewnego rodzaju "odwyk" . Pamiętaj, że z każdym dniem będzie łatwiej, bedzie mniej boleć, będziesz zapominać. Aż w końcu przestanie Cie to boleć i wszystko wróci do normy. Dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka ma rację ^ ^ ;)
    Powodzenia kochana, dasz radę ! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh,niestety takie życie..
    Powodzenia i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dobry plan i motywację! Uda Ci się na pewno ;) współczuję tego uczucia, które Cię męczy. Mam nadzieję, że radość z sukcesów w odchudzaniu w pełni zastąpią Twoje smutki po facecie! Trzymaj się chudo!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. ..zakochana jesteś, jak to mówią - czas leczy rany, z czasem wszystko się okaże...

    powodzenia w diecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość... Wszystko potrafi przewrócić do góry nogami. Jednak jest w życiu potrzebna. Co do wyglądu, dojdziesz do perfekcji :)

    Trzymaj się lekko :*

    http://sufferance-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za dobre słowa u mnie :*
    Miłość jest piękna do czasu kiedy jej nie stracimy :(
    Jeżeli bardzo tego chcesz, może sie kiedyś odezwie ...

    OdpowiedzUsuń