.

czwartek, 3 września 2015

Nie bądź pizdą.

Zrób wojnę. Wojnę z samą sobą. Co ma mieć nade mną kontrolę, jak nie ja sama? Ludzie, to już się staje żałosne. Wróć. To już dawno jest żałosne. Jak JA - pani swego losu, mam być od czegoś zależna? Przecież mogę być kim chcę, bo wszystko jest w zasięgu ręki. Wystarczy odważyć się tę rękę wyciągnąć. Ha, wyciągnąć.. Toż to pół biedy. Jak już zdecydujesz się wyciągnąć, to jej nie cofaj. Nie bój się żyć.

***
Od zawsze mięso schodziło na dalszy plan. Rzadko kiedy je jadłam, a jeśli już, to tylko drób ew ryby. Od dziś świadomie jestem wege! Boże, jak fajnie to napisać. Pach! I widzisz? Mogę być kim tylko chcę.
***
Straciłam więcej niż kilogramy. Straciłam włosy, zdarłam sobie szkliwo, rzuciłam studia, zakończyłam wiele znajomości. A co otrzymałam? 
(Przed sekundą napisałam " oficjalnie bulimię [...] " i skasowałam. Nie, jaka bulimia. To nawet nie przechodzi mi przez usta. Ja? Tak silna psychicznie osoba? Jestem na to za mądra. Za mądra na bawienie się w choroby)

Otrzymałam pewność siebie, nowe ciało, nowe życie - inne, mam nadzieję, że lepsze.



5 komentarzy:

  1. To prawda, możemy być kim tylko chcemy. Chociaż czasami przychodzi mi to ciężko. Warto o siebie walczyć ;)
    Powodzenia,
    Fraise ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Cię lubię. Masz babo jaja :D Tak trzymaj,razem ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja otrzymałem anoreksję. Oczywiście do mojego łba ta myśl nawet nie dociera, bo przecież nie jest jeszcze aż tak źle, jeszcze bym coś w sumie zrzucił. O tym, że jest źle powinienem się dowiedzieć dopiero kiedy będę umierał. Umierał idealnie chudy, innej śmierci sobie nie wyobrażam. Trzymaj się! I chudnij, tylko nie zaleć tak daleko jak ja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, będę pamiętać o tym poście. Kiedy będę miała gorszy dzień i zacznę użalać się nad sobą wystarczy jedno trafne zdanie - 'Nie bądź pizdą.' i wrócę do pionu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega motywujący post! Dziękuję Ci za niego, bo właśnie w tej chwili mam mały moment załamania. To przecież nasze życie, od nas zależy jak będziemy żyć i czy dobrze je wykorzystamy. Jeśli coś pójdzie źle, to wina jest tylko po naszej stronie.

    http://doesthinnermeanbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń