.

wtorek, 15 września 2015

Motywacja.


Droga do sukcesu opiera się na odpowiedniej motywacji. Bez tego Ci się nie uda. Dzisiaj zadałam sobie pytanie - co mnie motywuje?  Zdjęcia chudych dziewczyn? Jasne dopóty, dopóki nie poczuję zapachu zapiekanki z kuchni. A może szczupłe, piękne koleżanki, z którymi widzę się codziennie? Otóż nie. Motywacją jestem ja! Czemu mój sukces, szczęście ma być zależne od osób trzecich? 

Zaraz po pytaniu odnośnie motywacji, padło kolejne - jaka chcę być? Warto siebie o to zapytać. Warto wypunktować cel, bo myśląc ogólnikowo do niczego się nie dojdzie. Więc, jaka chcę być? Piękna? Piękna, czyli jaka - tu tkwi cały sens. 
Chcę być fit. Mieć twarde, gładkie, opalone ciało bez grama skórki pomarańcza. Chcę mieć długie, zdrowe włosy, gładką cerę. Chcę być zadbaną, wartościową (i co najważniejsze) świadomą tego kobietą!

Halo, więc w czym ja mam problem? Właśnie napisałam przepis na sukces. Jedyne co mnie ogranicza, to ja sama. I w tym momencie cały mój krótki post zatoczył koło. 

Szczęście to Ty!
Piękno to Ty!
Smutek to Ty!
Problem to Ty!
Bądź dla siebie motywacją!






(I uśmiechnij się, tak żyje się lepiej)

5 komentarzy:

  1. To rzeczywiście sposób na sukces. Oby każdej z nas udało się to osiągnąć. Najtrudniejsza jest chyba świadomość siebie. Swojej wartości.

    Powodzenia!
    Całusy,
    Fraise <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa, właśnie tak, oto chodzi !!!! :D Uwielbiam takie optymistyczne wpisy <3 bardzo ! I dziękuję za to, ze znalazłam się na Twoim blogu. Zmiany trzeba zacząc od siebie, zaakceptować swoją postawę, ciało, wygląd takim, jakie jest i dopiero zacząć je zmieniać! Super, czekam na więcej takich wpisów :3
    A tym czasem zapraszam Cię na mojego bloga, wracam po 3 letniej nieobecności, szukam nowych motywacji i wsparcia :) dodaję do ulub.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,chcialabys dolaczyc do grupy/konfy motylkow na fb? Jesli tak to napisz do mnie na gg- moje gg to 41458354
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze napisane! chcąc cokolwiek osiągnąć nie można patrzeć na inne osoby, tylko na siebie, my same jesteśmy drogą do naszego własnego sukcesu. dzięki za motywacje! <3

    margaret-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie to zmotywowało. Dzień w którym stojąc przed lustrem powiem sobie: "jestem z ciebie taka dumna!" bedzie najpiękniejszym dniem mojego życia, i obiecuje wam że to już nie długo. TYLKO JA MOGĘ SOBIE W TYM PRZESZKODZIĆ, BRAK OSÓB TRZECICH.

    OdpowiedzUsuń