.

czwartek, 10 kwietnia 2014

Punkt piąty.


Piąty dzień z |9,2 do |6,9. Prawie 2,5 kg w 5 dni, jest dobrze. Mam nadzieję, że w 7 dzień wybije mi równe -3. 
Jestem zadowolona, póki co wszystko się układa, jest okej. Jutro piję do upadłego. W dupie mam kaloryczność piwa, nie obchodzi mnie to. Jutro będzie mój dzień. Wypiję za smutki, za sukcesy i oczywiście za NAS. Dziękuję, że jesteście, że wspieracie. Mam bałagan w głowie, nic więcej nie napiszę.



- zupka chińska (300)
- kilka chrupków (200)
500

9 komentarzy:

  1. Miłęj zabawy, Słoneczko.
    Bilans choć niezdrowy, to super niski, podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki plan na jutro, w końcu od tego jest piątek ;)
    Miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hipnoza w google szukam ;D ten moj seans jest tutaj http://chomikuj.pl/zmiernik/Odchudzanie/Hipnoza+-+Zrzu*c4*87+kilogramy+bez+diety+-+lektor+PL,2302392263.avi%28video%29 inne mozna znaleść na YT wpisując hipnoza odchudzanie czy coś takiego ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej zabawy, tylko nie schlej się za bardzo, później będzie kac :P
    Jeju zupka chińska... od dwóch dni mam na nią ochotę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. 2,5 kg w 5 dni to jest REWELACJA!!!
    udanej imprezy :)
    trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,5kg w 5 dni to niewątpliwy sukces (okupiony terrorem organizmu, ale ćśś). Trzymam kciuki za to, żebyś się uporządkowała. I bądź silna, walcz o marzenia tak jak teraz walczysz! Ślę ciepło, dużo ciepła ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniłam adres bloga, mały kłopot bo mi się "ulubione " usunęły i nikogo nie mogę znaleźć. W każdym razie chciałam Cie prosić o zmianę w linkach jeśli masz chwilkę i to nie problem ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hex, gdzie jesteś? Wracaj, czekamy!

    OdpowiedzUsuń